Es sparring fiel

Un sparring paraula guay i english americana per descriure un companyero de entreno pero deports de un contra un , aixo per jo es en xarly , ni me dona ritma a jo ni jo a ell i es partids son dramas en tots es sentits .Pero per res me agrederia tenir ne cap daltre , es com en totes ses coses que es fondo conta no se superficia i aixo a nes seu , a nes nostro cas, esta molt be , com toca.Es una cita mes que estranya de tant en cuant nos veim per posar nos a entre 28 a 36 metros seperats un de saltre per comenca a pegar nos pilotades sense xerrar, com es es tennis , una seria de actions violentes a un entorn molt tranquil .Un duel de pistoles a camera lenta i sense volumen a on intentam fer tot menos ferir a saltre.Moltes pilotes crusen se red pero poces paraules apics pens que no es posible i apics que simplment son maneres. Aixi se hora com a jo sempre es temps me pasa com volant en se concord i ja me vec a se red pero donar li se ma si fa res encara intenavem ferir llines pegar patinades resta tellats i pensa sobre se falta de paraules i se violencia incriblement guapa que es es tennis.Pasam se pista nos despedim amb una agafade de ma curta com es se nostra manera, crec que mes se seva que se meva.Ses pistes on practiam es nostro art, es es unic nom que li puc posar a aquest caos de dos caotis un reconegut pero lo que es i saltre malentes.Aquestes pistes estan plenes de personatges mes o menos amics des meu sparring fiel i meus.Com en tots es ejercits amb exit es capitan de aquest es un personatge carismatic un ex oficial franquista amb molt i si dic molta dic molta mes sed de lo que toca.Se seva ma dreta es un personatge que comparteix hobby amb ell i no xerc de tennis que sol xerrar amb doble sentits imcomprensible per se gran majoria de se gent.Apart des aquests dos comandants hi ha unes 20 docenes mes de jugadors de molt bo a espantos peor cap en tante magia com es meu sparring i jo cap amb tante estil pero equivocar se a nes moments importants.Pot ser que sigui per aixo que escric perque pots inventar to tot , pero lo facil sense dubte es dir sa veritat tal com es ,lo guapo de aquest offici.

No hay comentarios:

Publicar un comentario