Planeta X

Ibiza, Ibiza no es una isla, ni es part de espanya ni esta a europa i me atreveixc a dir que no esta en aquest planeta. Es un altre planeta un planeta de desastres i maravelles, planeta X.Es temps no flota igual. Dia i nit pasen volant com un avion pero sense deixar marca a nel cel.Cada dia una vida naua, al atzar.Pots acaba perfectament fent un trio amb una rossa disfresade de infermera i unes mames sent i amb una policia catxonda dins un banyo de un des 10000 bars que obrin cade nit o morir de una sobredosis de extasis en aquest mateix banyo a on fa menos de 24 hores celebraves se teva glorya en ses dues dones lligeres.Es primer pic q vac posar peu en aqueste isla va ser per celebrar un cumpleanos de una nina , es seu nom com tantes coses a ibiza son lo de menos.Se idea era pasar so incrible drogar se just per haver lo fet lligar ,intenta no morir i torna en so cap minimament clar x poder contar algo de lo viscut i si amb una cicatriu o dues o per lo menos una de aquestes cintes de plastic que te aferren a ns brac cade 5 segons si pasetjes x sant antonio.Se nit antes de anar a ibiza havia estat mes que mogude i es barco casi me va deixar , com tants de altres casi man deixats i tants mes casi me deixeran, Per se meva sorpresa demunt es barco me vac troba en toni nadal vell amic de se familia i me vac pasar es cami xerrant de reves tellats a mitja pista i volleys baixes de drive de jugadors del any 70 i de se meva resace.Arribat a ibiza es primer gran susto , es petit com un cap de futbol es moll de ibiza ciutat si aferren 4 barcos mal fets i es barcos de desembarce que pareixen tret de salvar el soldado ryan pero de balearia. ibiza ciutat des moll que a nes mitj te un monument que si mal no record esta dedicat a ns pescadors deu , que no existeix , dur sebre si pasacaven peixos o dones. Es centre de se ciutat es un mosaik de 8 carres cap amunt i 14 de amples just devall es castell q vigila tota se bahia que a ses postes de sol es de lo mes guapo .Pasetjant per se ciutad per troba es hotel a on mes tard se feria se festa men don compte que ibiza es una roca no es se germana de mallorca es se cosina lletja que es tan facillona que tots es homos la tenen en mente .Arribat a nes hotel que no deixa de recordar me a nes que visita en dicaprio a la playa me deix ceure dins es llit a la una des mitj dia mort de son des vespre antes i en ganes de explorar lo que es planeta X me dormc en pau sense se mes minima idea de lo que me espereria despeus . Si hagues sebut una petita part de ses adventures que viure aqueste nit vos asegur , vos jur q no me hagues dormit tan facilment.Me desperta una cridade telefonica de mumpare de dusseldorf que fa setmanes no xerra en jo, cuant li comenc a conta a on som i que fac me avisa que deixi fer sen neu veranall i que no me olvidi des condom , aixi acabe se nostra conversacio i per aqueste falte de falsedad aqueste manera de xerra en jo com un amic lestim tant,.Me intent torna dormir pero som incapac .Cuatro o cinc o millor did 235 cops forts a se porta de se meva humil habitacio me treuen des meu pensaments,A se porta em trob en miquel cruise q apart de comparti nom amb un actor poc famos tambe comparteix algo de se mirrade.Es es ibizenco de exelencia un lligon que li sona 3 pics es movil mentres me diu bon dia i 11 pics mes fins q ma explicat q fa feina a nes hotel maravillos on me acab de desperta. Me dur a berenar i a ns peluquer un maricon amic seu que com el asegura es es millor de se ciutat. Com a nes 100% des casos es pelucer gaylord me destrosa es pell i li he de roba un capell a una inglesa en 200 killos de pes de sobra que en ple capvespre va mes gata que jo nochevieja pasade i que apart de hello darling no se ceixa molt mes de que me alquill es seu capell , gratis, i per sempre.Se comenca a dormir es sol per avui i es hotel se comenca a omplir en convidads raros i menos raros pero tots amb care de haver vist mes que jo.Se festa se motiva es se cola a ns buffet se comenca a estirar fins a nes horizonte i me enemor 3 pics en 5 minuts de qualcuen inglesa tan divina q ni jo le se descriure , divina lo unic q ser dir i a ella un hellow mal did mitj asustat . Ses hores pasen pero ibiza may dorm a la 1 cuant he arribat a nes hotel ja hi havia festa i cuant jo de aqui 12 hores dormi tmbe ni heura de aixo estic mes q convensut. Es meu germa q milagrosament no va drogat i que me convida a una capsa de tabak i un taso de champagne barato q ha robat a una taula de devora me promet se nit mes loka de se meva vida, no em deceptioneria. Un des camerers un viejo verde andaluz me conta que va naufrega a una isla 2 mesos mentres feia una volta al mon , normalment me hagues costat molta esforc contendre ses llagrimes de rialles pero algo , algo a ns fondo de jo me deia q era mes que un invent de un loko aqueste historia tan iirreal q havia de ser vera.Despues des buffet especatular tapant me es pell en so meu capell nau amb un pitilo de aquest gratis que no fan cancer me vac seure a se bare per 2 segons despues coneixa maria una mulata de aqueste que surten a ses cancons, 100 % cubana negre com es puros amb un morros q me maretjaven domes mirra la i es pensaments de tocar los en sos meus me varen fer ceure es cigarro de se boca.Jo q havia fet se maleta per deixar me la a cameva me haiva comprat a nes costat de se peluqueria des peluquer poc gay una camiseta a una tenda xapusera per 5 marks, blanca, que en tot es orgul de aquest mon duia un Cuba Llibre en lletres groses vermelles a demunt es cor. Ella mentres jo perdia tota se sang des cap per esta preperat per lo q sigui alla mateix devant 100 persones me explicave que cuba no era lliure pero ella si. Conteria algo de aquests moments mes raros des dia pero no va pasar en aquest planeta i no tendria peusto a nes planeta a on noltros vivim.Aqui comenca una nit de explosions atomices . Es meu germa, deu que no existeix mo cuidi me ajuda a escapar de una conversacio after relacio i me fica dins un taxi que segons ell es de un colega seu.35 kilometros i 50 marks despues arribam a sant antonio, se ciutat que fa q ibiza no sigui aquest part de aquest planeta.Mames al aire llibre sexe a nes carrer drogues que creixen a nes abres , musica elektronica en volum tan alt que pareix que han de convertir es contengut des meu cap en pure de patates.Un caos violent pero pacific may he vist tante gent desnude drogade suelta riguent i a al vegade tan triste perdude i a la vegade tan pacifica. Me varen convida en part en exit en part sense a coca pastiles un contracte de actor de cine sexe besos cubatas birres i a abre llates automatics.Perdud de mala manera sense sebre ni a quin planeta som me perd entre carrers llums renaus i pensaments. Se nit segueix flotant i sense poder recorda com,es meu germa me fa fica me dins un bar, un bar que enves de pareds te amplificadors .Una bassa tan incrible que no puc esta quit coma enrempat peg bots i crids com un loco me sent viu i mort a le vegade res de aquest mon me importa per un parei de hores , tante base que es pixat dins es vatel pega pots i vibra com es teso de aigo a jurassic park.Es cubatas i mes cubatas floten i me xerren en llengues que no entenc.A se pista de bail homos i dones en cantiad infinites entre 20 i 26 anys sercen olvida se seva vida a altres planetes, pasade de drogues tan naues i rares q apics pens q son es primers en provar les lligant en dones q surten en pell. Deveres en tacons tanga bolso i un smiley dibuixat demunt cade una de aquestes mametes precioses.Es homos forts musculats morenos guapisim i subnormal perduds.Es sol nos saluda cuant sortim des bar i agafam un taxi , el timam en sos dobles i arribam a santa eularira a ness pis des meu germa. Me dormc en tantes coses a nes cap i preocupat de perda se nave per torna.Deu i mitja es meu movill en mumare a saltre part de se conectio cridant com una loca nos desperta, amb un segon de locura anat igual de perduts com se nit antes pillam se seva moto per volar pasant pena per ses nsotres vides en tot moment per demunt es carrateres cutres de ibiza, es sol ja comenca a picar fort i es imatges i pensaments comencen a girrar i donar voltes envoltant a elles mateixes mentres planeta X tura . Arribant just antes que se nave me deixi x aqui tirrat i aqui tirrat x segona vegade en 30 hores nos despedim amb un beso i una agafade de ma de romans , nos destijam molta resace sort per lo q ceda de estiu el me promet no morir se en se moto i jo a ell a no obri ses finstres en ple vol aunque no estic molt segur de se capac de cumplir se meva promesa.Aixi es iberira despega en rumbo a se terra un altre pic, deixant derrera noltros planet X per aqueste vegade sense cap dubte ni un que tornere.

No hay comentarios:

Publicar un comentario